Vásárlás menete
1. lépés: Regisztráció, belépés
A vásárlás megkezdése előtt jelentkezzen be fiókjába, vagy ha még nem vásárolt nálunk, regisztráljon!
2. lépés: Válassza ki a terméket
Belépést után a kereső segítségével megtalálhatja a kívánt terméket.
3. lépés: Tegye kosárba az árut
A mennyiség kiválasztása után, a "Kosárba rakom" gombra kattintva a rendszer összegzi a termékeket. Kosár oldalon a Kosarat szimbolizáló gomb megnyomásával folytathatja a vásárlást az utolsó termék oldalára visszatérve.
A vásárlást a " Tovább a pénztárba" gombbal tudja véglegesíteni.
4. lépés: Vásárlási adatok megadása, megrendelés
A vásárlás utolsó lépcsőjeként kiválaszthatja, hogy üzletünkben személyesen, vagy otthonában veszi-e át a megrendelt terméket! Amennyiben a kiszállítást választja, a RoyalSprint futára viszi ki Önnek megrendelését! Ennek ára a megrendelt termék(ek) súlyától függ! Több termék együttes rendelésekor kérje kollégáink segítségét a szállítás megszervezéséhez.
Válassza ki milyen módon kívánja kiegyenlíteni rendelését, majd "Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket *" gombot kipipálva lehet véglegesíteni a rendelést!
" Megrendelés elküldése" gomb megnyomásával elküldi nekünk rendelését és nincs más dolga!
Kollégánk munkaidőben hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!
Ennyire egyszerű! 🙂
Személyes átvétel esetén:
Amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a terméket, a rendelési folyamat lezárásakor, a "megjegyzés" rovatban jelezze, mikor szándékozik átvenni a megrendelni kívánt árut. Az ilyen esetekben a várható érkezés pontos időpontjáról kollégáink telefonon értesítik.
Az át nem vett megrendeléseket 72 óra után töröljük.
Minden megrendelést e-mail-ben és telefonon is visszaigazolunk. Abban az esetben, ha a rendelés teljesítése valamilyen nem várt akadályba ütközik, telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot ezért kérjük minden esetben olyan elérhetőséget adjon meg a rendeléskor amin elérhető!
Vásárlást követő szolgáltatásaink:
Garancia: http://www.officecomputer.hu/garancia/